English

Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Müşteri Analizi Eğitimi

ULUDAĞ HAZIR GİYİM VE KONFEKSİYON

İHRACATÇILARI BİRLİĞİ ÜYELERİ'NE

Uludağ Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği organizasyonunda; 25.08.2017 tarihinde 10.00-17.30 saatleri arasında (09.45-10.00 Kayıt) "Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Müşteri Analizi Eğitimi” konulu eğitim gerçekleştirilecektir.

Toplam 20 kişilik kontenjan olan eğitim için başvurular; başvuru sırasına göre alınacaktır. Söz konusu eğitime katılım ücretsiz olup, http://www.uib.org.tr/OnlineRegistration/tr/egitim.aspx linkinden kaydınızı yaptırmak suretiyle anılan seminere katılım sağlanabilir.

Bilgilerinizi rica ederim.

e-imzalıdır

Mümin KARACAKAYALILAR

Genel Sekreter

Seminer Yeri:

Uludağ İhracatçı Birlikleri Genel Sekreterliği

Organize San. Bölgesi Kahverengi Cad. No:11

Nilüfer 16159 BURSA

Ek: Eğitim içeriği (1 syf)

Eğitim İçeriği:

İç ve dış müşteri ile görüşmelerde etki yaratmak için, insanları anlamak ve ilişki kurmak, iletişim becerilerini etkili kullanmak, görüşünü doğru sunmak gerekmektedir. Müşteriye yaşatılan duygular hizmetin kalitesini belirler. Bu noktada görüşmeyi yapan, anlaşmanın gerçekleşmesinde en önemli kişi olarak ortaya çıkar. Çalışanlar, işin kalitesini yükseltmek ve müşteri memnuniyetini sağlamak için, "Duygusal Emek” göstermelidirler. Bu programın amacı, hizmet ilişkisi içinde bulunan çalışanların insan ilişkilerinin ne ölçüde belirleyici olduğunu fark etmelerine ve bu konuda gelişmelerine yardımcı olmaktır.

Eğitmen Adı: Alper ÜLPER