UİB ÜYELERİNE MARKA KONUMLANDIRMA SEMİNERİ…

27 Eylül 2014


BURSA - Uludağ İhracatçı Birlikleri (UİB) tarafından "Marka Konumlandırma” semineri düzenledi.

UİB Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen eğitime, ihracatçı firmaların temsilcileri yoğun ilgi gösterdi.

Seminerde katılımcılara marka hakkında bilgiler veren eğitmen Koray Koyuncu, marka konumlandırmanın ürünün rakip ürünlerle beraber işgal edeceği yerin tanımlanması olduğunu söyledi.

Marka oluştururken bir takım analizlerin yapıldığını belirten Koyuncu, "Bir marka inşa edilirken öncelikle markanın var olacağı sektör, o sektördeki potansiyel rakipler, pazarın dinamikleri, müşterinin tüketim alışkanlıkları ve gizli ihtiyacın belirlenmesi odaklı bir dizi araştırma yapılır. Elde edilen veriler bilgiye dönüştürülerek stratejilerde kullanılmaya hazır hale getirilir. Bunlar sayesinde markanızı doğru şekilde konumlandırarak, inşa edersiniz” dedi.

"Marka konumlandırması yapabilmede ölçmenin önemine vurgu yapan Koray Koyuncu, "Ölçümlenebilir şeyler üzerine sağlıklı stratejiler geliştirebilirseniz marka konumlandırması yapabilirsiniz. Ölçmeden hiçbir sağlıklı marka yaratılmamıştır” diye konuştu.

Gün boyu devam eden eğitimde marka konumlandırması üzere merak edilen birçok konu Koray Koyuncu tarafından detaylı bir şekilde masaya yatırıldı.

UİB eğitim seminerleri 5 Kasım'da "Dış Ticarette KDV-ÖTV İşlemleri” konusuyla devam edecek.

İlgili Fotoğraflar