İHRACATÇININ BULUŞMA NOKTASI TİMTV YAYINA BAŞLADI.

- TİM 20. YILINDA…

- İHRACATÇININ BULUŞMA NOKTASI: TİMTV

- TİMTV YAYINA BAŞLADI.

Bölgesel ve sektörel bazda faaliyet gösteren 60 ihracatçı birliğini, 26 ihracatçı sektörü, ihracatçılara ve ihracatçı birlikleri'ne hizmet veren 13 genel sekreterliği ulusal ve uluslararası düzeyde temsil eden Türkiye İhracatçılar Meclisi bu yıl 20. kuruluş yıldönümünü kutlama gururunu yaşıyor. Meclis, 2023 hedefine ulaşmak için yaptığı kapsamlı çalışmalarına bir yenisini daha ekledi. Türkiye İhracatçılar Meclisi Online Televizyonu TİMTV, yayın hayatına başladı.

2023'te 500 milyar dolarlık ihracat hedefini gerçekleştirmek için yapılan çalışmaların bir parçası olan TİMTV'ye www.timtv.com.tr adresinden ulaşılıyor. İhracat hedefine ulaşmak üzere ihracatçıları bilgilendirmek, üretici tabanına katma değerli ürün üretebilme anlayışını yerleştirebilmek amaçları ile yayına başlayan TİMTV aynı zamanda, bunun için gerekli eğitimlerin konumlanacağı bir platform olma özelliği de taşıyacak. İhracatçılar ve iş ortakları kendilerini ilgilendiren her türlü veri, data, analiz ve yorumları TİMTV'de okuyabilecek ve izleyebilecekler.

TİM'in 20. yılının ihracatçılarla birlikte tüm yurtta kutlanacağını ifade eden Uludağ İhracatçı Birlikleri Koordinatör Başkanı Orhan Gençoğlu, TİMTV ile ilgili de şu değerlendirmede bulundu: "Görsel medya ve televizyon yayıncılığının önemi her geçen gün artıyor. Türkiye İhracatçılar Meclisimizin faaliyetlerini kamuoyuna daha etkin şekilde duyuracak, paydaşlarıyla olan ilişkilerini güçlendirecek TİMTV'ye yayın hayatında başarılar diliyorum. Biz ihracatçıların buluşma noktası ve sesi olacak TİMTV ve platformu ile gerçekleştirilen projeler, belirlenen hedefler daha fazla ihracatçımıza ulaşacak. İhracatçımız için hayırlı olmasını diliyorum” dedi.

TİM TV'yi yıl boyunca 1 milyon ihracatçı ve onların iş ortaklarından oluşan ziyaretçinin takip etmesi bekleniyor. TİMTV içeriği newsletter'lar aracılığıyla başta ihracatçılar olmak üzere iş dünyasının önde gelen temsilcilerinden oluşan yaklaşık 100 bin kişiye ulaştırılacak. Yayınlanan içerik TİM ve TİMTV'ye ait sosyal medya aracılığıyla etki alanı genişletilecek. Altyapısı 6 ay içerisinde ulusal yayına geçecek şekilde konumlandırılan TİMTV, 57 bin ihracatçının ortak buluşma noktası olacak.